blog baru

April 05, 2012

khamis , 1.36 pagi

^_^  Assalamualaikum  ^_^


Okey , wani bukan baru dalam dunia blogger nie , dalam lama , cuma wani belum aktif sepenuhnya . Sebab kekadang sibuk , dan kekadang tak tahu nak tulis apa , sebelum nie , wani ada blog jugk . Nie link ye .. 
Hahaha , tapi sayang ! sebb wani dah lupa pasword bagi emel blog tu . Penat wani karang dan reka blog tu ,. Nampak macm simple , sebab wani memang seorang yang simple , seprti kata , k.amalina yaakub
wanie zunidan = seorang yang simple :)

yah !! that right . Wani memang simple dan masih baru , jadi wani tak tahu macam mana nak mengumpul pengikut yang ramai , entry yang seronok dibaca , cara penyampai yang macm mana . Wani jugk teringin nak buat toturial bg mengajar orang seperti wani yang tak tahu berblog lagi . Tapi tu la , wani masih baru , dan perlu lah makan garam lebih dahulu , hehehe :D

Wani jugak ada kawan yang baru dalam dunia blog nie , seprti saidatul , idham , fatin , dan adik2 junior di sekolah wani dahulu . Waa ! sekarang kan zaman ICT , so ia mudah tersebar dengan itu .

Ermm , wani nak minta tolong bley ? huhu , kne jawab bley ek ? okey , klau bley , tolg follow blog wani nie , hehehe , 
jasamu akan dikenang :))

You Might Also Like

2 comments

  1. nice u nye blog i like about u..yes u sowg yg simple but u seowgyg genius,bijak n cumil..from u fwend.. anis fadhilah roslan

    ReplyDelete
  2. @Tanpa Namaanis , terima kasih . tapi ak bse jer . ta kurang dengn kau jugk :))

    ReplyDelete

Fanpage