Berapa rm$$$ churp-churp wani ??

September 16, 2012

Ahad , 16 / 09 / 2012
! Assalamualaikum !
بسم الله الرحمن الرحيم

Banyak wani baca entry orang tentang churp-churp . Pe benda uh ? ( garu-2 kepala yang tak gatal ) . Wani tak tahu , tapi orang kata boleh buat duit then , ia macam dikira kite menderma dekat orang ( RM 0.20 ) . 

Cara derma , hanya klik dekat churp-2 orang . Erm , wani adalah jugak klik churp-churp orang tapi wani tak tahu pun apa yang mereka dapat . Lama-lama baru wani tahu , mereka dapat duit dalam churp-churp mereka uh .

Wani pun adalah daftar churp-churp , tapi bukan sebab nak duit , daftar sebab saja-saja , dah tak tahu nak gune , daftar jela . Baru nie wani tengok churp-churp wani , nak tahu hasilnya berape $$$ ? hahaha . Dengan riak wajah yang bersahaja sebab wani dah menganggak bende nie .


Haha , see ! kosong maa , tak dak nilai . Wani pun tak tahu macam mana nak bgi ada nilai . Sebenarnya tahu je , tapi nak suh orang klik-2 uh , wani tak tahu . Entahla , kesudahanya wani biarkan aja churp-churp tu .



You Might Also Like

3 comments

  1. ada gak daftar churp2..tp x reti nak pasang kt blog macam mana...hehe...

    iklan yg sedia ada pun x amik peduli..

    salam kenal..dr segmen hanif idrus =)

    http://qurratulain-pagaremas.blogspot.com/2012/09/hanif-idrus-segmen-menerjah.html

    ReplyDelete
  2. sabar jela , insyaallah nanti naik la tu . layla pun pestime dulu cm wanie jugak tau . waktu tu frust je . .tp alhamdulillah berkat sabar tu skunk ni dah ada dah sikit :)

    ReplyDelete

Fanpage