Header Blog Baru

September 15, 2012

Sabtu , 15 / 09 / 2012
! Assalamualaikum !
بسم الله الرحمن الرحيم

Lama dah wani tak edit-2 blog ini . Sebenarnya tak tahu nak tukar warna apa dekat blog ini . Tapi dalam banyak-2 perkara dalam blog nie , hanya 1 dari dulu memang wani nak ubah . Haha , cer teka apa ia ?? Ting ! ting ! masa tamat :D
header .

Ya ! header yang wani nak tukar , sebab bila buat , ia akan jadi macm nie :-


Wani buat header blog dekat photoscape jer . Bila wani belek-2 blog lain , 0oh , baru wani tahu yang photoscape nie tak ada transparency .

Okey , ta pe . Wani biarkan header nie saja sebab malas nak tukar dan buat =,= . Sampailah 1 masa , wani join segmen : Header . Dan Alhamdulillah , wani berjaya memperolehinya , dan wani jadikan header itu sebagai header blog sekarang :)

tadaaa !!!

|
|
|
V


Itulah header blog wani sekarang , tapi insyaAllah , nanti wani nak tukar header lain plak . Masih dalam pembelajaran sendirian buat header , hehehehe .

Klau korang rajin dan nak bantu wani , tolonglah ajarkan wani buat header pkai photoscape sahaja , sebab wani tak ada photoshop .

Akhirnya header yang wani impikan tercapai . Terima kasih kepada nana sebab buatkan header ini :)

Tapi wani nak cuba buat header sendiri . Wani dah cuba dan ini hasilnya :-


Menjadi tak ?? Tapi tak lah sehebat blogger yang dah lama . Wani ambik doodle tu pun disini . Bab doodle , memang wani tak reti buat langsung . 

Erm , apa pendapat korang tentang header wani ??











You Might Also Like

0 comments

Fanpage