Inai time

October 09, 2012

Selasa , 09 / 10 / 2012
! Assalamualaikum !
بسم الله الرحمن الرحيم


Wani tak tahu kawan-II wani demam inai kali nie , hehehe . Tangan dyorang semua ada inai dan kecuali wani :D *tangan wani bersihh jaa , hihihi .

Inai nie pakai saja-II ja , sebab ada sorang kawan wani adik dia bawa inai datang kolej . Malam tu jugak dyorang pkai , dan hari nie pun dyorang pkai jugak . Malam tu dekat jari je , tapi hari nie macam-II bentuk ada , tulisan , kartun naruto pun ada . Huu ! tak tahulah dyorang nie o_0

Nielah gambar yang sempat kami snap :-













Nie ja gambar yang wani ambik untuk di updatekan dalam blog nie . Nie bukan inai tanda dah kawin ya , hehehe . Tapi ada sorang kakk tu dah kawin , korang teka lah yang mana ? hehehe .

Okey , Assalamualaikum , masuk waktu asar dah :))



You Might Also Like

2 comments

Fanpage