Home Owner TutoriaL Lirik Lagu Dunia Iman Bookstore

Followers

Saturday, December 01, 2012

Segmen Pendek : Aku dan Lagu

Sabtu , 01 / 12 / 2012
! Assalamualaikum !
بسم الله الرحمن الرحيم

Hai December ! Sedar-ii kita dah berada dalam hujung bulan tahunan . Rasa macam semalam masuk sek , hahaha #bohong ! . Okey , tak nak basah basi at sini :D

Serius ! wani suka join segmen miss Z , kekadang bila nak join je dah tamat ! huwawawa :'( . Dengan kesempatan yang ada lagi setengah jam , wani nak ambiklah peluang tu untuk join segmen ini .

miss Z berceloteh
klik banner untuk join :)

Tagging : Yana , kirah , kamu
Wani paling suka lagu - Cukup Indah , Aliff satar

Suka lagu tu sebb itulah lagu yang wani bagi at sahabat wani dan bley dikatakan itu lagu tema persahabatan ktorang :) , tapi kami adalah ubah lagu tu sikit-ii , hehe . Tu kan lagu laki untuk perempuan . Kami ubah supya jadi perempuan untuk perempuan :)

Wani suka lagu yang berbentuk instrumental - A River Flows In You & Kiss The Rain , Yiruma

Suka dengar lagu macam nie bila dudk sorang-ii dan terkenang-ii benda yang lepas , ataupun termenung dan disusuli lagu-ii berbentuk macam ini .

Wani jugak suka lagu - Aku Ingin MencintaiMu , edcoustic

Lagu ini , wani akan mainkan dan akan dengar banyak kali untuk muhasabah diri wani , ingat balik dosa-ii lepas , hehe . Tapi sangat suka lah lagu ini , kekadang lagu ini boleh buat wani menangis malam-ii :)