Segmen Pendek : Aku dan Lagu

December 01, 2012

Sabtu , 01 / 12 / 2012
! Assalamualaikum !
بسم الله الرحمن الرحيم

Hai December ! Sedar-ii kita dah berada dalam hujung bulan tahunan . Rasa macam semalam masuk sek , hahaha #bohong ! . Okey , tak nak basah basi at sini :D

Serius ! wani suka join segmen miss Z , kekadang bila nak join je dah tamat ! huwawawa :'( . Dengan kesempatan yang ada lagi setengah jam , wani nak ambiklah peluang tu untuk join segmen ini .

miss Z berceloteh
klik banner untuk join :)

Tagging : Yana , kirah , kamu
Wani paling suka lagu - Cukup Indah , Aliff satar

Suka lagu tu sebb itulah lagu yang wani bagi at sahabat wani dan bley dikatakan itu lagu tema persahabatan ktorang :) , tapi kami adalah ubah lagu tu sikit-ii , hehe . Tu kan lagu laki untuk perempuan . Kami ubah supya jadi perempuan untuk perempuan :)

Wani suka lagu yang berbentuk instrumental - A River Flows In You & Kiss The Rain , Yiruma

Suka dengar lagu macam nie bila dudk sorang-ii dan terkenang-ii benda yang lepas , ataupun termenung dan disusuli lagu-ii berbentuk macam ini .

Wani jugak suka lagu - Aku Ingin MencintaiMu , edcoustic

Lagu ini , wani akan mainkan dan akan dengar banyak kali untuk muhasabah diri wani , ingat balik dosa-ii lepas , hehe . Tapi sangat suka lah lagu ini , kekadang lagu ini boleh buat wani menangis malam-ii :)




You Might Also Like

9 comments

  1. tenkiuu sudi join
    http://misszberceloteh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jom JOIN segmen saya :)
    http://sujuelfarahin.blogspot.com/2012/12/segmen-k-blopper-card.html

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum .. Cantik blog :) Done follow u ..

    ReplyDelete


  4. kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
    semoga bisa jadi semangat
    Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

    ReplyDelete


  5. kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
    semoga bisa jadi semangat
    Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

    ReplyDelete
  6. Jom join segmen Eyz http://miseyz.blogspot.com/2012/12/segmen-blogwalking-following-follow-by.html

    ReplyDelete
  7. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    bagi - bagi motivasi
    semoga bisa jadi semangat
    Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

    ReplyDelete

  8. kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
    semoga menjadi semangat .. :)
    Kebaikan hati lebih penting dari kebijaksanaan, dan menyadari hal ini adalah awal dari kebijaksanaan tersebut.
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

    ReplyDelete
  9. Segmen Segmen Lagi!! Jom JOIN :) http://sujuelfarahin.blogspot.com/2012/12/segmen-loike-fbpage-bertubi-tubi.html

    ReplyDelete

Fanpage