Home Owner TutoriaL Lirik Lagu Dunia Iman Bookstore

Followers

Monday, January 14, 2013

Cerita Warkah Cinta

Isnin , 14 / 01 / 2013
! Assalamualaikum !
بسم الله الرحمن الرحيم

Seronok sangat tengok cerita ini , adakala cerita ini menyayat sanubari hatiku , wakaka . Seronok kalau dapat merasai bagaimana cinta wardah terhadap amir mukhlis dan begitu jugak cinta amir mukhlis . Cerita ini di adaptasikan dari novel Warkah Cinta Berbau Syurga . Korang dah tengok ? Huu ! msti lah dah kan ? Di tv hijrah , tapi dah tamat dah . Wani ini pun baru tengok sebab ada kawan-ii yang rajin download .

( Selama-iinya kelembutan takkan pernah tewas dengan kekerasan )

Lagu tema ( ost ) nyanyian dari kumpuln nasyid UNIC feat Imam Muda Nazrul

Sebuah jiwa terbentang seluas sahara ,
Tersimpan sejuta rasa cinta dan kecewa ,
Setiap untai kata yang termaktub sudah
Jadi warkah cinta berbau syurga

Sempadan batinku hampir terbelah
Tidak berhimpun dua cinta dalam satu jiwa ,
Antara iman dan nafsu aku berjuang
Meraih mahkota Cinta dari Syurga

Chorus :
Biar beribu parut luka menghiris kalbu
Hanya keikhlasan cinta menjadi penawar
Sekalipun diriku terbuang di mata insan
Engkau Maha Mengerti letaknya cintaku ini .

Izinkan aku meniti di atas hamparan syurgamu ,
Bila saat ku pergi , biarlah cintaku tetap disitu

selama-lamanya kelembutan takkan pernah tewas dengan kekerasan

#Ulang chorus

Cintaku ini ....






No comments:

Post a Comment