Alhamdulillah , diluluskan

February 23, 2013

Sabtu , 23 / 02 / 2013
! Assalamualaikum !
بسم الله الرحمن الرحيم
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani





Pagi-ii dah bukak email untuk check apa-ii maklumat yang wani dapat hari ini dan hari ini ternyata benda yang wani tunggu-ii selama ini akhirnya diluluskan jugak , wani sebagai pelajar hanya tunggu ptptn diluluskan . Akhirnya , alhamdulillah , diluluskan jugak sebab wani sekarang desak nak guna wang , hehe . Nak tolong kawan lagi kan ?? Tak salahkan nak tolong kawan ??

Sebelum nie pun dah mohon jugk dan diluluskan tapi sebab kelambatan wani untuk menguruskan ptptn , wani terpaksa batalkan permohonan yang pertama dan mohon untuk kali kedua .

Lgipun , banyak pembelanjaan nak guna masa belajar nie , bayar duit buku , bayar asrama , bil elektrik dan macam-ii lagi kena bayar , dan 0opss ! dengar cite 04.03.2013 nie kitaorang dapat baucer pelajar dan kad diskaun , yeke ?? Tunggu dan lihat jela . Wani tahu universiti dan kolej-ii lain mesti dah dapat sebab ada baca surat khabar hari tu dekat negeri johor , tak silap wani , kedai buku penuh dengan peljar untuk tebus baucer tu .

Wani harap dapat manfaatkan duit nie ke perkara-ii yang baik dan yang paling penting , tidak membazir ! :)


You Might Also Like

2 comments

  1. gunaka sebaik mungkin ya...kalau boleh simpan juga duit lebih, sebab nanti habis belajar bileh terus bayar aje yang tak guna tu...=D

    ReplyDelete
  2. @nini
    InShaaAllah , wani akan guna sebaiknya :)

    ReplyDelete

Fanpage