Seminar di UTP Seri Iskandar

March 17, 2013

Ahad , 17 / 03 / 2013
! Assalamualaikum !
بسم الله الرحمن الرحيم
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Ingat nak post semalam , tapi kerana tahap keletihan yang gaban , wani draft kan entry ini . Okey , wani nak sambung story , meyh sini baca-ii :D

Semalam ( 16/03/2013 ) , wani dengan kawan-ii mengikuti seminar di UTP Seri Iskandar . Seminar tentang Pewaris Muda Negara yang di sempurnkan oleh Jabatan Penerangan Malaysia , Perak Darul Ridzuan . 

0oh , wani hadir bukanlah sebagai seorang yang berpolitik *sayabudak-budaklagi tapi hadir sebagai seorang pendengar dan memenuhi kerusi kosong yang ada dalam dewan UTP tu , HAHA . 


Para penceramah yang dijemput ialah
- Y.Bhg. Ustaz Harith Fadzilah bin Hj Abdul Halim (Timb Pengrah Jabtan Agma Islam Perak)
- Datin Paduka Datuk Profesor Dr. Hajah Ramlah binti Adam (Prof Univrsiti Malysia Perlis)

Pukul 12.30 tengahari ucapan dari
Tn.Hj. Muhammad Aszahari bin Abdul Rahman , Pengarah Jabatan Penerangan Negeri Perak .
kemudian lepas beliau berucap , ucapan Perasmian Penutup oleh 
Y.Bhg. Dato' Hj. Ibrahim bin Abdul Rahman , ketua pemgarah Jabatan Penerangan Malaysia





Dah habis majlis , kami bersurai dan makan tengahari . Dekat sana , banyak menu lauk tapi tak cukup untuk tetamu yang hadir , cukup tak cukup , kena cukup-ii kan jugak kan ?? Alhamdulillah , wani dengan kawan-ii dapat makan . 

Lepas makan , kami pergi solat zohor dekat masjid UTP . Masjidnya , SubhanaAllah , cantik sangat , tiangnya bulat-ii , lantainya yang sejuk dan ada tasik buatan , sedalam 15 kaki . Masjid tu cantik (: 





Kemudian , kami tak terus balik kolej , kami pergi Lumut . Waahhh ! lama tak pergi Lumut , terakhir pergi Lumut masa wani kecik-ii dulu . Dekat sana , jalan-ii dan terus berjalan , HAHA , penat . Makan aiskrim dan beli keychain untuk kawan-ii . Untuk soleh pun aku ada belikan :D

Dah puas berjalan , solat asar . Kami pun balik kolej , tapi ada singgah makan malam dekat kedai tepi jalan . Sampai kolej pukul 10 ++ malam .


You Might Also Like

0 comments

Fanpage