Dah sampai ..

April 07, 2013

Ahad , 07 / 04 / 2013
! Assalamualaikum !
بسم الله الرحمن الرحيم
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani


Alhamdulillah , wani dah sampai rumah tadi jam 3 pagi . Balik-ii terus masuk bilik dan peluk bearyat . Rindunya dekat bearyat tu , dah berapa minggu wani tinggalkan dia , dia sorang-ii je . Hahaha , terukkan perangai ?? Tak tahu macam mana boleh jadi rindu macam tu . Mulai hari nie bearyat dah ada peneman , dia tak sorang-ii dah :)

Haip ! tapi sebelum tu mesti lah salam cium tangan ibu , bawa barang naik atas , baru naik bilik . Bukannya buka pintu rumah terus masuk bilik , tu dah terlampau rindu namanya , haha . Baik betulkan fikiran anda .


You Might Also Like

3 comments

  1. Kat aku kau tak rindu pun . Cis ! Kejam ! Dah laa tinggal aku sesorang .

    ReplyDelete
  2. @Tersingkap Namaku
    Haha , online at mana tu ?? Rindu kau jugklah tapi macm mna nak peluk ?? :D

    ReplyDelete
  3. bestkan :)


    saya masuk utusan.. jom tgok :)

    ReplyDelete

Fanpage