Lirik Lagu : Cinta Sejati ( SixthSense )

April 06, 2013

Sabtu , 06 / 04 / 2013
! Assalamualaikum !
بسم الله الرحمن الرحيم
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani


Baru je dengar lagu ini tadi dekat blog seseorang . Wani rasa nie macam lagu baru , tapi tak tahu la kan , tak mengikuti perkembangan sangat dah , hehe . Kalau saidatul dengar mesti dia minat kut , hehe . Saidatul kan minat kump sixthsense , ke ?? Betul la tu , hehe . Solehh , nah ! lagu ini untuk kau ^^

Cinta Sejati

Tak ada yang bisa mengerti rindu dihatiku
Selain dirimu yang telah menyelami
Samudera hatiku ini

Tak ada yang memahami seluruh jiwaku
Selain dirimu yang telah menggengam
Seluruh jiwaku ini

Sejauh mana pun kau pergi
Tak kan jauh
Dari hatiku ini

** Kaulah cinta sejati dihatiku
Hingga nanti ku mati
Kaulah cinta abadi dijiwaku
Hingga akhir hayatku nanti
( Ulang ** 2x )



You Might Also Like

0 comments

Fanpage