Pergi PWTC

May 02, 2013

Khamis , 02 / 05 / 2013
! Assalamualaikum !
بسم الله الرحمن الرحيم
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani


Alhamdulillah , hari tu ( Ahad , 28/04 ) , wani dan keluarga berpeluang pergi PWTC . Ya Allah , masuk je PWTC memang sesak dengan orang . Ramai budak-ii sekolah , teringat masa ting.5 sekolah wani buat rombongan pergi PWTC . Kenangan yang tak mgkin wani lupakan (:

Banucer Buku masih berbaki ditangan jadi , datang sana habiskan baucer buku yang masih berbaki . Tak banyak pun beli buku dan hanya beli di tingkat bawah je , tak naik tingkat atas sebab ayah nak cepat ada urusan . Ermm , sedih sebab tak dapat naik tingkat atas . Nak jugak gi booth hidayah dan lain-ii , boleh jugak beli kitab-ii untuk sem depan . Tak ada rezeki , naik tingkat atas . Tapi wani tetap bersyukur , ayah nak bawa wani pergi PWTC .

Ini je buku-ii yang dibeli dekat PWTC .



Inilah buku-ii yang dibeli disana . Sebab tingkat bawah hanya bnyak novel je , komik-ii or buku rujukan semua tingkat atas . Tak naik , tak adalah beli , hehe . InShaaAllah , panjang umur , tahun depan boleh pergi lagi .

|| Nota Pintu ||: Sesiapa yang nak pergi PWTC tu , wani nasihatkan hati-ii ya , sebab dengar cerita ada penyelup saku di sana . Jagalah dompet anda , yang bawa anak-ii kecik pastikan pimpin tangan mereka . 

Hanya itu yang mampu disampaikan . WaallahuA'alam (: 


You Might Also Like

4 comments

  1. wah banyaknya... ^_^ pinjam satu boleh?

    ReplyDelete
  2. cik akak pinjam boleh tak..hihi

    ReplyDelete
  3. Mesti best kan?? Aniq pegi edisi tahun lepas. tahun nie x dapat pegi.. buzy. sedih

    ReplyDelete

Fanpage