Pertama kali

May 09, 2013

Khamis , 09 / 05 / 2013
! Assalamualaikum !
بسم الله الرحمن الرحيم
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Alhamdulillah , akhirnya menjadi jugak doodle wani walaupun tak sempurna dan tak cantik macam doodle orang lain . Wani baru belajar dan hanya buat sekadar suka-ii , kalau nak bgi dekat orang pun , bagi kawan-ii je . Nak promote dan buat segmen , tak berani lah , haha . Tak cantik lagi .

Nak tengok hasil doodle yang baru wani belajar ?? Nie doodle nya , 1 lelaki dan 1 perempuan .



Doodle nie wani lukis menggunakan paintTool Sai dan melukis berdasarkan toturial kak dayang , Ini dan Ini , yang diberikan oleh iha zaliza . Hoyeeee ! Terima kasih , Alhamdulillah .


You Might Also Like

2 comments

  1. cantiwani, not bad...keep it up ya..btw kak alyn baru perasan header wani dah lain..hehe~

    ReplyDelete

Fanpage