Shoutbox Masalah

May 16, 2013

Khamis , 16 / 05 / 2013
! Assalamualaikum !
بسم الله الرحمن الرحيم
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani


Tak tahu apa masalah shoutbox sampai jadi cam nie .


Disebabkan shoutbox jadi macam nie , wani tukar pakai cbox .


Dulu pakai 2-2 tapi ada someone komen " kenapa banyak shoutbox ?? " jadi wani pilih salah satu dan buang cbox . Sekarg , shoutbox ada masalah , wani kembalikan cbox yang telah wani buang dulu ke dalam sidebar blog wani , hehe .

Kalau shoutbox dah okey . Wani tetap nak pakai 2-2 . Kan dah emergency , hehe


You Might Also Like

3 comments

  1. tu lah dik..dari semalam cik akak tengok orang banyak komplen kotak masj nie..hihi...cik akak guna cbox je...:)

    ReplyDelete
  2. betul, shoutbox ada prob..hmm :(

    ReplyDelete
  3. @Nao Mei
    Untung cik akak pakai cbox , hehe . Sekarg wani pn ada pakai cbox jugk :D

    ReplyDelete

Fanpage