Magnum Gold .

April 20, 2014

|| Assalamualaikum ||
بسم الله الرحمن الرحيم
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Alhamdulillah , hari nie dapat merasa aiskrim  magnum gold . Yang dalam iklan  tu :D . Bukanlah nak sangat , tapi ibu dah belikan , ambik jela dan cakap terima kasih . Ibu kata harga aiskrim magnum gold tu RM 4.30 . Wani ingatkan RM 2.80 je , macam harga aiskrim drumstick . Dah gold , jadi harga pun kena gold jugak lah kut , ahaha . 


Ada rezeki , mungkin merasa lagi . Ayah kata aiskrim nie manis sangat . Tapi bagi wani macam biasa . Tak tahu lah . Kalau korang dah merasa , tahu la kut manis ke atau biasa .


|| Terima kasih , Fi Hifzillah . Ilal LiQa'  ||



You Might Also Like

1 comments

  1. Kami sukan yang almond punya.. sedap :)

    ReplyDelete

Fanpage