Home Owner TutoriaL Lirik Lagu Dunia Iman Bookstore

Google+ Followers

Sunday, August 04, 2013

Design Raya

Sabtu , 04 / 08 / 2013
|| Assalamualaikum ||
بسم الله الرحمن الرحيم
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Sangat penat , haha . Sebab apa ?? Sebab wani baru reka macam cover kad raya . Tapi wani tak pandai nak buat kad raya macam blogger buat tu , siapa sudi nak ajar wani macam mana nak buat ?? Wani pun teringin juga nak buat macam nie tapi sampai la nie tak tahu :D 

Nak tengok apa yang wani reka ?? Tapi biasa-ii je taw .


Hah ! inilah yang wani reka dari lpas zohor sampai nak masuk waktu asar nie . Jadi gambar jela mampu sebab tak pandai nak buat kad , hehe . Siapa-ii yang sudi ajar , turunkanlah ilmu sikit , nanti wani belanja eiskqim , hehe . Okeylah , nak gi solat asar nie . 0oh ! ye , wani hanya menggunkan photoscape sahaja .

Fi Hifzillah , Ilal liQa' 


4 comments:

  1. waa...cantik n kemas gitu...selamat hari raya dik..:)

    ReplyDelete
  2. cantikla. untung sape yg dpt kad raya ni. :)

    ReplyDelete
  3. cantikla wani, btw selamat hari raya..:)

    ReplyDelete